Šiandien jaunimui iš mobiliųjų įrenginių plūstantis naujienų srautas yra milžiniškas. Kompiuteris ir internetas padeda susirasti informacijos, bet juk knyga – ne tik informacija. Skaitymas– tai dar daug kitų malonumų. Knygą galima liesti, girdėti popieriaus šiugždenimą, su knyga rankose malonu atsigulti į lovą ir paskaityti prieš miegą. Kad ir kaip būtų gaila, didžioji dalis šiuolaikinių paauglių greičiau atsiguls į lovą su nešiojamuoju kompiuteriu ar mobiliuoju telefonu, o ne su knyga. Kaipgi motyvuoti mokinius skaityti?
Sėkmingiausias būdas įtraukti mokinius į aktyvų skaitymą yra netradicinės pamokos, todėl 5 klasės mokiniai dalyvavo integruotose lietuvių kalbos ir technologijų pamokose. Užklasinio skaitymo metu penktokai pristatė perskaitytą knygą klasės draugams: išsakė savo nuomonę, įspūdžius, mintis, jausmus, paaiškino, kodėl ji patiko, kam galėtų ją rekomenduoti, kodėl verta ją perskaityti. Technologijų pamokose mokiniai kūrė skaitytų knygų aplikacijas – iš įvairių medžiagų skiautelių siuvinėjo pagrindinius veikėjus, įdomiausius įvykius.
Lietuvių k. ir literatūros vyr. mokytoja Veslava Žukovska