Šalčininkų r. Jašiūnų „Aušros“ gimnazija Mūsų mokykla naudojasi
14:50
15:35
Šalčininkų r. Jašiūnų „Aušros“ gimnazija
Įstaigos juridinio asmens kodas: 191651922.
Adresas: Jono Sniadeckio g. 8, Jašiūnų mstl., Šalčininkų r. sav.
Tel.: +370-380-35268
El. paštas: jasiunuausra@gmail.com
Spa 31
2019
KELIONĖ Į LENKIJĄ: KROKUVA -ZAKOPANĖ – VELIČKA
Rudens atostogas pradėjome įdomia pažintine trijų dienų kelione. Spalio 24 labai anksti ryte 03:00 val. (42 ,,Aušros” gimnazijos mokiniai ir 5 mokytojos) išvykome iš Jašiūnų. Su trumpais sustojimais poilsiui, pietums pavakare atvykome į senąją Lenkijos sostinę Krokuvą. Ekskursija po autentišką miestą su vienu iš seniausių universitetų Europoje ir stulbinamo grožio sakraline architektūra. Leidomės į vakarinį pasivaikščiojimą po senąją Lenkijos sostinę pėsčiomis: senamiestyje aplankėme vieną didžiausių Europoje – Turgaus aikštę, Marijos bažnyčią, kurios didžiausia puošmena – Vito Stvošo sukurtas medinis drožinėtas altorius, Floriono vartus, barbakaną, paminklą Žalgirio mūšiui. Lankėmės įspūdingame prie Vyslos upės įsikūrusiame Vavelio architektūriniame komplekse, pamatėme gotikinę pilį bei Vavelio katedrą, kurioje buvo karūnuoti beveik visi Lenkiją valdę karaliai. Taip pat Vavelio kalvoje esantį Krokuvos drakono urvą. Antrą dieną po pusryčių anksti ryte vykstame į aukščiausiai virš jūros lygio esantį Lenkijos miestą – Zakopanę, įsikūrusį Tatrų kalnų papėdėje. Šiandien Zakopanė yra tikra turistų Meka, kurios populiarumą lėmė sentimentai vietinių gyventojų kultūrai bei žavėjimasis gamta. Tik čia, vaikščiodami seniausia kurorto gatve – Kropuvka, pajutome tikrą ir spalvingą vietinių gyventojų – kalniečių nacionalinę kultūrą, tradicijas. Žygis iš Zakopanės į Gubaluvkos kalną vieniems buvo linksma atrakcija, o kitiems- tikras savęs išbandymas.. Pakilę į kalną gėrėjomės įspūdinga Tatrų nacionalinio parko panorama. Toliau kelionė per Lenkiją, per žemuosius Tatrus. Atvykome į Veličkos druskų kasyklas – visame pasaulyje žinomą turistinį objektą. Čia laukė unikalūs reginiai buvusiose kasyklose nusileidžiant į 135 m gylį, besigrožint žmogaus rankomis sukurtomis koplyčiomis, garsiąja Kingos bažnyčia, paminklais, gamtos sukurtais ežerėliais. Druskinių figūrų ekspozicijose susipažinome su šachtos ir druskos kasybos istorija. Trečią dieną vykstame į Pieskova Skala pilį, priklausančią Erelių lizdų viduramžių pilių sistemai. Ši pilis pastatyta ant klintinių uolienų (panašiai kaip erelio lizdas) Krokuvos – Čenstakavos aukštumoje. Pilis buvo statoma Kazimiero Didžiojo įsakymu. Rytas saulėtas, šviesus, pro autobuso langus galima gėrėtis įvairių formų uolomis. Į gimnaziją grįžtame vėlų vakarą pavargę, bet kupini įspūdžių. Nuvažiavome beveik 2000 kilometrų.

Turite klausimų ir norite mūsų paklausti?

Mūsų Šalčininkų r. Jašiūnų „Aušros“ gimnazijoje laukiami visi! Gal mūsų svetainėje neradote ieškomos informacijos ar tiesiog norite mūsų paklausti? Mes pasistengsime atsakyti į visus jūsų klausimus.